مناسبت‌ها

هدیه مناسب روز مادر

گردنبند طلا دو دایره

مادر فراتر از یک واژه ❤️

روز مادر در تمامی کشورها از ارزش و اعتبار بی‌بدیلی برخوردار است چرا که این فرشتگان زمینی لایق زیباترین گرامیداشت‌ها هستند.

روز مادر در ایران که مهد عشق و‌ احترام به خانواده می‌باشد، یکی از زیباترین روزهاست که همواره فرزندان به یمن شیرینی آن، این روز را با هدایای کوچکی جشن می‌گیرند. ایرانیان روز مادر را روزی برای تشکر و قدررانی و صد البته جبران میزان کمی از زحمات و تلاش‌های مادر می‌دانند.

حال مهم‌ترین پرسش این است که در چنین مناسبت مهمی، چه هدیه‌ای برای روز مادر بخریم؟

با توجه به نزدیک شدن به روز مادر و در راستای تلاش همه‌مان در جهت نشاندن لبخند بر روی لب عزیزترین فرد زندگی‌مان، با هم نگاهی به موارد مختلف کادویی کنیم:

  • گل:

یکی از رایج‌ترین و البته زیباترین هدایایی که هیچ‌گاه کهنه نخواهد شد گل و گلدان‌ است. کمتری کسی‌ست که از هدیه گرفتن حتی یک شاخه گل خوشحال نشود. اگر انتخاب‌تان گل هست حتما یک شاخه گل رز سفید در‌ دسته‌ی شاخ گل‌هایتان باشد. رز سفید نماد عشقی خالصانه بوده و چه کسی بیشتر از مادر، لایق دریافت چنین عشقی است؟

  • پک‌های بهداشتی و آرایشی:

پک‌های آرایشی-بهداشتی برای پوست نیز گزینه‌ی مناسبی برای مادران فداکاری‌ست که در شرایط سخت زندگی، گاهی خود را فراموش می‌کنند.

  • عطر:

دوستی می‌گفت اگر همه چیز از ذهن انسان پاک شود؛ بو تنها خاطره‌ای است که پاک شدنش ناممکن است.

  • طلا:

یکی از زیباترین و باارزش‌ترین هدایا همواره زیورآلات طلا بوده است.  بدلیل ارزش مادی بالای طلا و زیبایی ظاهری‌اش؛ قطعا هدیه‌ای در خور برای جبران بخش کوچکی از محبت‌های مادر است. ضمن اینکه طلا در بین تمامی خانم‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در همین راستا ما برای شما محصولات متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم. سینزگلد با بزرگداشت این روز زیبا، کالکشنی بی‌نظیر برای مادران عزیز طراحی نموده است:

 

گردنبند مادر و فرزندگردنبند دو دایره، گردنبندی ظریف که در مینیمال‌ترین حالت ممکن عشق مادر و فرزندی را در نهایت دلبستگی به نمایش می‌گذارد.

 

دستبند طلا مادر و دختردستبند قلب مادر و دختر، نوری تابان در دل مادر و همراهی همیشگی…

و گردنبند قلب و بی‌نهایت، که نشانه‌ای از عشق جاودانه‌ی شماست.

2 دیدگاه در “هدیه مناسب روز مادر

  1. شیرین کریم قلی پور گفت:

    خیلی دستبند مادر و دختر خوشگل بود من برای مادرم سفارش دادم

  2. بهاره عیسایی گفت:

    زیادی خوشگلن اخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *